SALA KONFERENCYJNA Z 2-MA EKRANAMI, PROJEKTORAMI I WINDAMI


Witam po długim weekendzie…

Nie wiem jak Wy, ale ja i moi współpracownicy mamy ręce pełne roboty…. I baaardzo mnie to cieszy!!!
😀

Obecnie szczególnie często na fali są: sale konferencyjne, audytoryjne, szkoleniowe etc….   
Właśnie wpadło mi w oko kilka fotek z naszej arcyciekawej realizacji, którą jakiś czas temu przeprowadziliśmy. „Uzbrajaliśmy” wiele pomieszczeń w systemy audiowizualne oraz automatyki w bardzo nowoczesnej przychodni lekarskiej ”Nasz Lekarz”.


Po przeanalizowaniu potrzeb naszego Klienta okazało się, że w sali konferencyjnej trzeba zastosować niestandardowe rozwiązania. I nie mówię tutaj o zastosowaniu rozwiązań z zakresu automatyki (które nota bene tutaj są), ale o wprowadzeniu .. hmm … dość nietypowych udogodnień dla osób, które będą z tego później korzystały. 



Nasz Klient uznał, że sala konferencyjna w tym budynku musi umożliwiać prowadzenie spotkań i konferencji w trybie mieszanym. Co to oznacza namacalnie? Potrzebne było niestandardowe podejście do wymagań Klienta. 

Zaproponowałem więc zastosowanie opcji podwójnych systemów….  W sumie to prawie jak dwupak 😊 Ale dlaczego? Ponieważ zastosowanie 2 kompletów urządzeń pozwala na korzystanie w tym samym czasie np. z prezentacji i wideokonferencji.  
  



Ale przejdę do meritum….

W sali konferencyjnej zaproponowałem zainstalowanie dwóch ekranów (rozwijane elektrycznie, w zabudowie sufitowej) oraz dwóch projektorów. Aby nie zaburzyć komunikacji w pomieszczeniu, idealnym rozwiązaniem było zastosowanie windy do projektora – też w liczbie 2 sztuk 😊 Winda do projektora jest o tyle ciekawym rozwiązaniem, że absolutnie perfekcyjnie rozwiązuje problem umiejscowienia projektora. Projektor staje się elementem dominującym tylko podczas używania – wtedy winda zostaje opuszczona na wymaganą wysokość. Projektor jest ustawiony idealnie, nie ma mowy o przesunięciu jego położenia. Kiedy zakończymy prezentację, winda się „chowa” w suficie , a wraz z nią – projektor. Analogicznie sytuacja wygląda z ekranem –  rozwijamy go tylko na czas prezentacji. Po zakończeniu, ekran też zostaje schowany. 



Rozwiązania które zaproponowałem, spełniły wszystkie oczekiwania Klienta. W efekcie to właśnie moja firma otrzymała zlecenie na wykonanie systemów w przychodni lekarskiej „Nasz Lekarz”.

 

Reasumując, chciałbym podkreślić, że moja firma od 20 lat zajmuje się budowaniem systemów audiowizualnych, które mają zastosowanie w salach konferencyjnych moich Klientów. Budowanie systemów audiowizualnych to moja pasja. Każdy system audiowizualny który tworzę jest inny, zaprojektowany pod konkretnego Klienta. Nie pracuję na gotowych, sztampowych rozwiązaniach.  Z chęcią pomogę Ci w dostosowaniu systemu właśnie do Twoich potrzeb!

Masz salę konferencyjną z niewykorzystanym potencjałem? Chcesz prowadzić szkolenia na naprawdę wysokim poziomie? Dzwoń, a ja zaproponuję najlepsze dla Ciebie rozwiązanie!

Kontakt:

☎️ 512 044 144  Piotr




Zdjęcia, które zamieszczam poniżej, to nadal wersja jak widać „robocza” ale już po pierwszym uruchomieniu 😊 No i pojawiają się oczywiście tzw. „mistrzowie drugiego planu” 😊  😊😊




Za kilka dni pokażę Wam inne elementy, które moja firma wykonała na tym obiekcie.

Do usłyszenia za kilka dni 😊
Piotr

Mr. Patron





Komentarze