Dobra atmosfera w firmie :-) Słów kilka o Gabinecie Prezesa & strefie chillout

W dzisiejszym wpisie poruszę temat klimatu w firmie....
Jednym z elementów składowych to przestrzeń spotkań pracujących tam ludzi.
Taaakkk i teraz każdy pomyślał kuchnia - no bo jak pracować bez kawy?!? 😁😁😁
😁😀😁
Po pierwsze - zgadzam się z tym, dzień bez dobrej kawy - dzień stracony!!!
Po drugie, w wielu firmach powstają tzw. strefy chillout czyli miejsce gdzie pracownicy mogą się zrelaksować....
Po trzecie, sale konferencyjne, hole / korytarze....
No i nie zapominajmy o takim przybytku jak Gabinet Prezesa - tutaj też możemy dość ambitnie podziałać 😃😃😃

😃😃

I właśnie m. in. o takich miejscach pomyślałem, że warto co nieco wspomnieć.
 😃😃😃
Niedawno mieliśmy niesamowitą przyjemność współpracy z Przedsiębiorstwem Savpol Sp. z o.o. Sp.k. z Gliwic, gdzie co nieco namieszaliśmy - w dobrym oczywiście znaczeniu 😉😉😉- w każdym z tych obszarów.
😉😉
Zacznę więc od początku....
Na początku był Budynek - budynek poddany gruntownej modernizacji - jak przyjechała tam nasza ekipa zastaliśmy mniej więcej takie okoliczności: 


 Dokonaliśmy wizji lokalnej 👀, pomiarów, pospacerowaliśmy po obiekcie.... w końcu ruch to zdrowie prawda 😁 Podczas spotkania ustaliliśmy, jakie są potrzeby oraz wymagania Klienta😏😏- wszystko po to, aby przedstawić ofertę jak najbardziej sprofilowaną pod kątem potrzeb. 
Minęło kilka dni wytężonej pracy umysłowej i powstała kompleksowa oferta dla Klienta. 
Przedstawiona, zaprezentowana - przyklepana!!!
💪💪💪
Zatem do dzieła!💪
Ustalony został harmonogram prac - ponieważ w tym samym  czasie na obiekcie pracowało dużo różnych ekip m. in. budowlana, wymagana była ścisła współpraca. Ale jak to mówią, dla chcącego nic trudnego.... 
No i zaczęła się zabawa 😃 
Panowie z ekipy budowlanej przygotowali pod naszym nadzorem m. in. sufit podwieszany - dlaczego to takie ważne? Ponieważ aby dobrze rozmieścić głośniki do zabudowy sufitowej trzeba miec możliwość wycięcia otworów montażowych w odpowiednich miejscach... A cały knyf polega na tym, aby aluminiowe profile / stelaże nie były w miejscu gdzie ma być głośnik 😀  Niby banalne, ale jeśli o tym zapomnimy to później kłopot... i to duży...  

 
Na tym etapie "rozłożone" zostało także okablowanie, które jest niezbędnym elementem całego systemu. 
Kiedy zakończyliśmy wszystkie prace wstępne, nastąpiła chwila przerwy. Wyjaśniam od razu, iż przerwa wynika z tego, że aby przejść do kolejnego etapu z naszymi tematami, muszą być pokończone inne prace - szczególnie budowlane. Dlaczego??? No bo zastanówmy się, co się stanie jeśli np. zamontujemy projektor na uchwycie, a potem wpadnie tam np. ekipa na gładzie.... No właśnie, już wiecie o co chodzi prawa - filtr w tym urządzeniu już będzie do wymiany... a jeszcze nie zaczął pracy.... Kolokwialnie rzecz ujmując, musi być już czysto 😀
😃😃😃😅
<------ Przerwa ------ ekipy inne kończą pracę -------czekamy------>
😃😃😃😅
Po zakończeniu prac innych, Klient poinformował nas, że jest gotów do dalszej współpracy.
Pojechaliśmy i naszym oczom ukazał się widok zgoła inny niż na początku:


Na takim etapie wchodzimy my i działamy!
Ale o tym - w kolejnym wpisie 😃 
Pozdrawiam 👌👌
Mr. Patron 

jeśli zainteresował Cię ten fragment, polecam część 2gą  

   

 

Popularne posty